• Pan-Arab news channel off air hours after launch

    0

    DUBAI: Programming at a pan-Arab news channel owned by Saudi billionaire Prince Alwaleed bin Talal was unavailable on Monday, hours after its first transmission from Bahrain. The satellite feed of Alarab News Channel showed only promotional material, and an Alarab executive declined to comment. The channel took to the air at 1:00 p.m. on Sunday (Manila time). One of its first segments included a Shiite opponent of Bahrain’s Sunni rulers, sparking criticism in pro-government Bahraini daily Akhbar al-Khaleej. The newspaper said it learned that Alarab was stopped for “not adhering to the norms prevalent in Gulf countries.”

    AFP

    Share.
    loading...
    Loading...

    Please follow our commenting guidelines.

    Comments are closed.